Van mei t/m september is de kerk dagelijks geopend voor bezoekers. Koffie, thee en wat lekkers erbij staan klaar en bij goed weer is het terras open.
Openingstijden:
zondag/maandag          13.00-16.00 uur
dinsdag t/m zaterdag   10.00-16.00 uur

De Broeker Kerk is een ontmoetingsplek voor iedereen. Vrijwilligers heten u graag van harte welkom. Zij vertellen u graag meer over hun mooie kerk en bij de boekentafel kunt u tweedehands boeken kopen.

Als er een begrafenis of huwelijk is, kunt u niet in de kerk terecht. In de agenda wordt dit aangegeven.

Pitstop en rustpunt

Onze sfeervolle kerk vormt het historische hart van Broek in Waterland. U bent hier welkom om tijdens uw fiets- of wandeltocht te genieten van de rust. Bewonder het unieke beschilderde plafond, bekijk de grafsteen van de beroemde Neeltje Pater of ga even snuffelen tussen de tweedehands boeken.

Interieur Broeker Kerk