Gezelligheid troef op de rommelmarkt

Vul voordelig je inventaris of serviesgoed aan, snuffel in de antiekhoek of laat de (klein-)kinderen speelgoed uitzoeken. Vind het boek dat je altijd al eens wilde lezen of ontdek een langspeelplaat uit vervlogen tijden.

rommelmarkt Broeker Kerk

Zaterdag 2 april 2022 | van 09.00 tot 14.30 uur | gratis toegang

Wat is er te koop?

• veel boeken: oude en recente, romans, kinderboeken en informatie
  • tafels, stoelen, kasten en lampen
  • borden, kopjes en glazen; potten en pannen
  • vinyl (langspeelplaten en singeltjes) en curiosa
  • kleding en tassen

…en nog veel meer, te veel om op te noemen!

Heb je niets nodig? Ook dan zijn er genoeg redenen om op 2 april naar de kerk te komen. De koffie staat klaar met (huisgemaakte) cake en appeltaart.  Of doe mee met de loterij. Volop gezelligheid!

Kerkgebouw

Door iets te besteden op de rommelmarkt draag je bij aan het onderhoud van de Broeker Kerk.

Inbreng spullen

Heb je leuke, mooie spullen waarvoor je geen bestemming meer hebt? Overtollige inventaris of serviesgoed? Zijn je kinderen hun speelgoed ontgroeid? Of moet je ruimte maken in je kledingkast? Alles wat nog goed bruikbaar en verkoopbaar is, is van harte welkom.

Lees hier hoe en wanneer je spullen kunt wegbrengen of kunt laten ophalen.

Zaterdag 2 april 2022
Van 09.00 tot 14.30 uur