Gezelligheid troef op de rommelmarkt

Het wordt weer gezellig op de rommelmarkt in onze kerk. Vul voordelig uw inventaris of serviesgoed aan, kijk in het antiekhoekje of laat de (klein-)kinderen speelgoed uitzoeken. Ontdek het boek dat je altijd al eens wilde lezen of een langspeelplaat uit vervlogen tijden.

Zaterdag 16 oktober van 09.00 tot 14.30 uur

Wat is er te koop?

• veel boeken: oude en recente, romans, kinderboeken en informatie
  • tafels, stoelen, kasten en lampen
  • borden, kopjes en glazen; potten en pannen
  • vinyl (langspeelplaten en singeltjes) en curiosa
  • kleding en tassen

…en nog veel meer, te veel om op te noemen!

Heb je niets nodig? Ook dan zijn er genoeg redenen om op 16 oktober naar de kerk te komen. De koffie staat klaar met (huisgemaakte) cake en appeltaart.  Of doe mee met de loterij. Volop gezelligheid!

Kerkgebouw

Door iets te besteden op de rommelmarkt draag je bij aan het onderhoud van de Broeker Kerk.

Inbreng spullen

Heb je leuke, mooie overtollige spullen die al ruim anderhalf jaar bij je liggen te wachten op deze rommelmarkt? Overtollige inventaris of serviesgoed? Zijn je kinderen hun speelgoed ontgroeid? Of moet je ruimte maken in je kledingkast? Alles wat nog goed bruikbaar en verkoopbaar is, is van harte welkom.

Let op: videobanden, TV’s, computers en randapparatuur kunnen helaas niet worden aangenomen.

Zelf wegbrengen

Op 11, 12, 13 en 14 oktober (maandag t/m donderdag) kun je je spullen afleveren bij de vrijwilligers van de Broeker Kerk, tussen 10-12 uur en 14-16 uur.

Thuis laten ophalen: 9 oktober

Kun je niet zelf langs komen? Op zaterdag 9 oktober komen we graag langs om je spullen bij je thuis op te halen. Laat ons even op tijd weten dat we langs kunnen komen:

Rommelmarkt
Spullen voor de rommelmarkt