MELANCHOLIE UIT DE POLDER

Dit concert wordt speciaal georganiseerd voor Steunpilaren en vrijwilligers van de Broeker Kerk. Hun hulp is belangrijk voor het behoud van ons mooie kerkgebouw en daar doen we graag wat voor terug in de vorm van dit bijzondere concert.
Vanaf 19 maart is de kaartverkoop ook open voor anderen en geldt de reguliere toegangsprijs van € 25,00 voor iedereen.

• zondag 3 april 2022 | aanvang 15.00 uur
  • toegangsprijs € 25,00 | inclusief 1 drankje

Een concert met Carel Kraayenhof en Leoni Jansen. Een bandoneon, een gitaar, een bodhran en een stem. En ook met – hoe kan het ook anders bij deze twee muzikanten – mooie verhalen!

Carel Kraayenhof (ja, die van Maxima’s traan) en Leoni Jansen wonen dichtbij, in de Beemster. Ze bezoeken elkaar regelmatig om van elkaar muziek te horen die de ander niet kent. Zo wisselen ze avondenlang muziek uit en dan wordt er natuurlijk ook gespeeld.

In de loop van de jaren bouwden ze op die manier een gemeenschappelijk repertoire op. Dat varieert van hun gezamenlijke liefde (Ierse en Schotse muziek) tot nummers van Randy Newman en Sting. En uiteraard ontbreekt ook de Latijns-Amerikaanse folkmuziek niet.

De deuren gaan open om 14.30 uur; het programma duurt ongeveer vijf kwartier, er is geen pauze.

Datum: zondag 3 april 2022
Aanvangstijd: 15.00 uur
Toegangsprijs € 25,00 (incl. drankje)

Carel Kraayenhof en Leoni Jansen

Foto: Jaap Reedijk

Leonie Jansen, Carel Kraayenhof

Foto: Merlijn Doomernik

Veilig

Natuurlijk moet je bezoek veilig verlopen, daarom houden wij ons aan de coronarichtlijnen van het RIVM.

Je krijgt je geld terug als het evenement niet kan doorgaan door aanscherping van de maatregelen.