Nieuw in de kerk: duurzame ledverlichting!

Op enorm hoge steigers was elektrotechnisch installatiebedrijf Ronday twee maanden bezig met boven in de nok van het gewelf ledstrips, spotjes en pendules monteren.

Alles kwam op tijd gereed.

Op 16 november werd de installatie feestelijk ingewijd tijdens een bijeenkomst met onze vrijwilligers en donateurs. Met een lichtshow door Roeland Brevoord van Ronday, muziek van Fauré en een ‘lichtgedicht’ van Pierre Kemp.

Je gaat het meemaken als je naar de concerten, lezingen en andere evenementen in de Broeker Kerk komt.

Met bijzondere dank aan onze Steunpilaren (onze donateurs), zonder welke dit niet mogelijk zou zijn. En aan Rabobank Waterland en Omstreken, dat uit het Coöperatief Dividend een donatie beschikbaar stelde van 5000 euro.