Kun je wel wat kerstsfeer gebruiken? Kom dan zondag 16 december na afloop van het kinderkerstfeest naar het Kerkplein. Warm je daar aan hete choco, Glühwein en kerstliedjes. Voor kinderen van de Havenrakkers en alle andere grote en kleine mensen uit Broek.

• van 17.30 tot 18.30 uur (na afloop van het kinderkerstfeest in de kerk)
  • op het Kerkplein in Broek in Waterland bij de Neeltje Pater Kerstboom
  • organisatie: Neeltje Pater, hallo@regeltmaart.nl

Zingen, warme choco en je versierde dennenappel in de mooie grote kerstboom hangen. Om met z’n allen alvast een beetje in de kerststemming te komen en om de mooie Neeltje Pater boom niet zielig alleen en zonder versiering op het Kerkplein te laten staan.

In de klas krijgen jullie een dennenappel, die mag je thuis versieren. Je mag verf gebruiken, lijm met glitters, papiertjes of wat je maar wil. Niks mag ook. Ter plekke krijg je een kaartje en een lintje. Daarop kun je je naam en klas zetten. Is wel zo leuk als je nog een keer langsloopt in de kerstvakantie en je eigen kerstdennenappel kan zien hangen tussen alle ‘vriendjes’.

Mede aangeboden door Neeltje Pater, De vrienden van de Havenrakkers, de Broeker Kerk en Eetwinkel Jesse.
Foto: Tessa Posthuma de Boer.