Bezoek

Welkom in de Broeker Kerk

Elk jaar is de kerk vanaf Koningsdag t/m 1 oktober dagelijks geopend. Binnen kunt u genieten van het mooie, zeventiende-eeuwse interieur en de rust van de ruimte. Ook zijn er wisselende tentoonstellingen en kunt u snuffelen in de uitgebreide collectie tweedehands boeken en platen. Binnen zowel als buiten op het terras kunt terecht voor een drankje en iets lekkers erbij.

Van 2 oktober 2023 tot 27 april 2024 is de kerk gesloten.

Cultureel programma: concerten en lezingen

In het ‘winterseizoen’ – van 2 oktober tot 27 april – is de kerk dagelijks gesloten. Maar de deuren gaan wel open voor de concerten en lezingen die we dan organiseren. Van fado tot klassiek, van historische verhalen tot onvervalste smartlappen – kijk in de agenda voor het complete culturele programma.

Kerkplein 13
1151 AH Broek in Waterland

Kijk voor meer informatie (parkeren, afleveradres, openbaar vervoer) op de CONTACTPAGINA.

In het winterseizoen is de kerk gesloten en alleen incidenteel open voor concerten, lezingen en andere eenmalige evenementen – zie agenda

Openingstijden in het zomerseizoen (vanaf Koningsdag 27 april 2024)

• maandag: 13.00-17.00 uur
  • dinsdag t/m zaterdag: 10.00-17.00 uur
  • zondag: 12.00-17.00 uur

De kerk kan gesloten zijn wanneer er een huwelijk, begrafenis of ander besloten evenement is. Wilt u zeker weten dat de kerk open is? Bel dan voor alle zekerheid even: 06 – 5091 2536.