Koster en de Kerk

Huur de Broeker Kerk

Organiseer je een (familie-)reünie of vier je je trouwdag? Een vergadering of bijeenkomst voor een grote of een kleine groep? Of wil je een concert, lezing of theatervoorstelling organiseren? Denk dan eens aan de sfeervolle Broeker Kerk. Het pittoreske Broek in Waterland ligt nog geen tien kilometer van Amsterdam. Het dorp is zowel met de auto als met openbaar vervoer prima te bereiken.

Voor kleinere gezelschappen tot twintig personen biedt ook de kosterij een rustieke ruimte. De catering is in prima handen!

Verras familie, kennissen of zakenpartners met deze unieke locatie. Laat je informeren door KOSTER EN DE KERK en bespreek alle mogelijkheden.

Wouter en Marieke van Koster en de Kerk
  • bruidstaart

Voor je huwelijk biedt het historische Broek in Waterland een prachtig decor. Wat dacht je van aankomst per boot, ontvangst en ceremonie in de sfeervolle Broeker Kerk? En vervolgens een receptie en een private diner in de kerk of in het Broeker Huis?

• Waar klinkt een concert mooier dan in onze kerk. De prachtige akoestiek en de warme sfeer hebben al veel orkesten, ensembles en koren naar Broek in Waterland gebracht. Ook voor theatervoorstellingen biedt het kerkgebouw onverwachte mogelijkheden.

• Uitvaart Broeker Kerk

Ook voor verdrietige momenten biedt de kerk een passende plek, of je gelovig bent of niet. Bij een uitvaart kunnen zowel de afscheidsbijeenkomst als de condoleance in de Broeker Kerk plaatsvinden. Er is een rouwkamer voor de dagen tussen het overlijden en de uitvaart.

• Catering door Koster en de Kerk

Is je huiskamer te klein voor je bezoek? Organiseer je een familiereünie of vier je je trouwdag? Je kunt de kerk en de kosterij (samen of apart) huren. Voor inwoners van Broek geldt zelfs een speciaal tarief.

• In de kerk worden wisselende tentoonstellingen gehouden. Fotografie, schilderijen, keramiek en beelden: verschillende kunstenaars exposeerden hier hun werk. Wil je zelf exposeren?

• Broek in Waterland

Heb je gasten die je wilt verrassen met een excursie in Waterland? Of zoek je een intermezzo tijdens een intensieve zakelijke dag?

Huurtarieven en -voorwaarden

Met de documenten (pdf’s) hieronder kun je je oriënteren over de mogelijkheden.

Marieke Kuen
kosterendekerk@gmail.com

Diner en catering

Aan KOSTER EN DE KERK kun je ook de catering toevertrouwen: van wat lekkers bij de koffie tot een lunch, of méér. Je kunt het allemaal zelf bepalen.