De opbrengst van dit concert komt ten goede aan het prachtige werk dat het Emma Kinderziekenhuis doet voor te vroeg geboren kinderen.

Op 17 november is het Wereld Prematurendag. Wij nodigen u van harte uit om die dag te komen luisteren naar de feestelijke muziek van Carl Philipp Emanuel Bach. In zijn Magnificat voor koor, orkest en solisten heeft hij de elementen van geboorte, liefde en vertrouwen op lumineuze wijze vertolkt. Het concert wordt georganiseerd door kamerkoor Amsemble. U kunt uw steentje bijdragen door een kaartje te kopen voor dit concert. Kies uit een kaartje van 20, 30 of 40 euro en bepaal zelf uw bijdrage.

Na afloop van het concert willen wij u graag bedanken voor uw steun en bieden wij u een drankje aan om het eindresultaat met u te vieren. Het concert vindt plaats in de Broeker Kerk (Broek in Waterland). De ruime kerk biedt genoeg zitplaatsen en is uitstekend te bereiken met het openbaar vervoer.

Zaterdag 17 november 2018
Aanvang 20:15 uur
(vanaf 19.15 bent u van harte welkom om gezellig wat te drinken)
Broeker Kerk, Kerkplein 13, Broek in Waterland