zaterdag 18 en zondag 19 december 2021 | van 12.00 tot 17.00 uur

Er kan door corona veel niet… maar sommige dingen wel! Bijvoorbeeld genieten van onze prachtige Broeker Kerk in kerstsfeer.
Op 18 december kun je bovendien aansluiten bij een korte, gratis rondleiding rond de kerstboom.

Het bestuur van de Stichting Broeker Kerk nodigt alle Broeker dorpsgenoten van harte uit op zaterdag 18 of zondag 19 december tussen 12.00 en 17.00 uur. De boom is prachtig versierd en de kaarsen branden.

Onze dorpsgenoot Bregtje Viergever geeft op zaterdag 18 december bovendien drie korte, gratis rondleidingen van ongeveer een half uur. De rondleidingen duren ongeveer een half uur en starten om 13.00, 14.00 en 15.00 uur. Er is veel te vertellen over het mooie interieur van de kerk en Bregtje laat met haar verhalen de geschiedenis tot leven komen!

We hopen je te zien op één van beide dagen om elkaar te ontmoeten en fijne feestdagen te wensen.

Veilig en gezellig

Alle evenementen in de Broeker Kerk organiseren wij conform de geldende richtlijnen van de Rijksoverheid.

zaterdag 18 en zondag 19 december

van 12.00 tot 17.00 uur