GRATIS RONDLEIDING DOOR DE KERK

zaterdag 18 december | om 13.00, 14.00 en 15.00 uur

Er kan door corona veel niet… maar sommige dingen wel! Bijvoorbeeld genieten van onze prachtige Broeker Kerk in kerstsfeer. Op 18 en 19 december zijn alle dorpsgenoten van harte welkom tussen 12.00 en 17.00 uur. Op 18 december kun je bovendien aansluiten bij een korte rondleiding rond de kerstboom.

De kerstboom in de kerk is prachtig versierd en de kaarsen branden. Onze dorpsgenoot Bregtje Viergever geeft op zaterdag 18 december bovendien drie korte, gratis rondleidingen van ongeveer een half uur. Er is veel te vertellen over het mooie interieur van de kerk en Bregtje laat met haar verhalen de geschiedenis tot leven komen!

We hopen je te zien op 18 of 18 december om elkaar te ontmoeten en fijne feestdagen te wensen.

Zaterdag 18 december 2021

Aanvang rondleidingen:
13.00 uur
14.00 uur
15.00 uur

Duur van de rondleiding: ca. 30 minuten

Gratis toegang

Kerstboom Broeker Kerk

Veilig

Natuurlijk moet je bezoek veilig verlopen, daarom houden wij ons aan de coronarichtlijnen van het RIVM.