LADIES’ EN GENTLEMEN’S DINNER

Een nieuwe en bijna nieuwe traditie: Het Broeker Heren Diner en Het Broeker Dames Diner.

Gentlemen’s Dinner | 28 oktober 2021 | aanvang 19.00 uur | € 50,00

Ladies’ Dinner | 29 oktober 2021 | aanvang 19.00 uur | € 50,00

Dit diner is dé kans om kennis te maken met die dame voor je in de rij bij Pels, die dorpsgenoot in joggingbroek op het schoolplein, die aan de bar bij De Drie Noten, de helden van Land over Zand…. of om gewoon nieuwe mensen in je dorp te leren kennen. Of om gezellig met je dorpsvrienden een avondje lokaal bij te kletsen, borrelen en eten. En breng dan vooral die nieuwe dorpsbewoner mee die net is verhuisd naar jouw buurtje!
De prijs voor het diner is inclusief een welkomstdrankje en tien euro voor het onderhoudsfonds van het kerkgebouw. De overige drankjes worden aan het einde van de avond afgerekend.

Menu Heren Diner

Je kunt kiezen tussen vlees en vega:

• Voorgerecht: rilette eendenborst of geitenkaassalade met honing en walnoten
  • Hoofdgerecht: kalfswang met nootmuskaat of zeebaars
  • Dessert: chocolade lava cake met roomijs of kaasplankje

Menu Dames Diner

Je kunt kiezen tussen vis en vega.
  • Voorgerecht: trio zalm of geitenkaassalade met honing en walnoten
  • Hoofdgerecht: zeebaars of parmigiana
  • Dessert: tarte tatin met roomijs

M