DIANNE LIESKER VEILT FOTO’S TESSA POSTHUMA DE BOER

zondag 2 oktober 2022 | aanvang 14.30 uur

Ben je geraakt door de foto’s die Tessa Posthuma de Boer maakte van de kerk? Je kunt ze kopen!

De expositie (en ook het seizoen van ‘Kerk Open’) wordt om 14.30 uur afgesloten met een feestelijke benefietveiling van de tentoongestelde foto’s van het in- en exterieur van de kerk. Dus ga bieden op jouw favoriete foto. De opbrengst is – uiteraard – bestemd voor het restauratiefonds van de kerk.

Veilingmeester Dianne Liesker staat garant voor een geanimeerde middag. Wie brengt het hoogste bod uit? De kerk is open vanaf 12.00 uur, de veiling begint om 14.30 uur.

FietsDJ

Na afloop van de veiling rijdt omstreeks 16.00 uur deejay Marcel Barlag op zijn fiets de kerk binnen. Tot 19.00 uur zorgt hij voor de muzikale begeleiding bij de borrel. Daarmee wordt het zomerseizoen afgesloten, maar ook het culturele (winter-)seizoen geopend.

Bekijk de foto’s

De expositie met de foto’s van Tessa Posthuma de Boer duurt nog tot 2 oktober. De foto’s die geveild worden kun je hieronder ook bekijken in een video die ze speciaal voor deze benefietveiling maakte.

2 oktober 2022 | aanvang 14.30 uur