augustus: expositie Gré Mars en Anneke Wiedemeijer

Van 30 juli t/m 31 augustus 2018 exposeren Gré Mars (schilderijen) en Anneke Wiedemeijer (foto’s) hun werk in de Broeker Kerk.
Gré Mars is inmiddels vooral bekend door haar bloemen in frisse kleuren: kleuren waar je vrolijk van wordt. In de foto’s van Anneke Wiedemeijer nemen lucht, water, riet en details een belangrijke plaats in.

Gré Mars (schilderijen)

Gré Mars

Gré Mars schildert graag bloemen in frisse kleuren: kleuren waar je blij van wordt. Tijdens eerdere exposities in de Broeker Kerk verkocht ze verschillende van deze ‘bloemenschilderijen’. Zo hangt haar werk nu in verschillende landen zoals Amerika, Engeland, Ierland, België, Italië en Japan.

Naast bloemen schildert Gré Mars ook verschillende andere onderwerpen.

gremars@quicknet.nl

Anneke Wiedemeijer (foto’s)

Anneke Wiedemeijer

Anneke Wiedemeijer (1944) is geboren en getogen in Broek in Waterland. Aanvankelijk fotografeerde ze voornamelijk haar familie. Maar ook Broek in Waterland en haar omgeving werden belangrijk: lucht, water, riet en steeds meer details.

Gedurende vijf jaar volgde ze een cursus Creatieve fotografie en leerde steeds beter kijken. Anneke vindt het weergeven van wat ze ziet en compositie belangrijker dan de techniek achter het fotograferen. Dat levert bijzondere beelden op.

Ze exposeerde haar werk al een aantal keren en het was ook te zien tijdens de Broeker Kunstroute.

annekewiedemeijer@hotmail.com