Inzameling voor de voedselbank

De Diaconie van de Protestante Gemeente van Broek in Waterland en Zuiderwoude/Uitdam zamelt verpakte en houdbare producten in voor de voedselbank van Purmerend.

Ook in onze regio zijn veel mensen afhankelijk van voedselpakketten van de voedselbank. In de Purmerendse Voedselbank wordt wekelijks een groot aantal pakketten klaargemaakt en uitgedeeld. Alles wat in onze regio wordt ingezameld gaat naar deze voedselbank.

Wat kunt u meenemen?
Verpakte en houdbare producten zoals pasta, rijst, bijbehorende sausen, blikken vlees of vis, potten groente, soep, koffie, thee, koek en natuurlijk ook douchespullen en tandpasta.

Helpt u ook mee om dit werk mogelijk te maken? Bij voorbaat dank voor uw medewerking en gulle gaven!

Als u de Voedselbank wilt ondersteunen met een gift, kan dat op rekeningnummer NL13RABO0120354608 t.n.v. Stichting Purmerendse Voedselbank.

Zaterdag 20 april 2024 | aanvang 11.00 uur | einde 13.00 uur  Broeker Kerk | aanvang 11.00 uur | einde 12.00 uur | Kerk van Zuiderwoude