Boekentafel in de Broeker Kerk

In de zomerperiode is de Broeker Kerk dagelijks geopend voor belangstellenden. Fietsers en wandelaars genieten er van de rust, toeristen bewonderen de engeltjes op het plafond, dorpsgenoten wippen binnen om tussen de tweedehands boeken te snuffelen of de exposities te bekijken. Het leidt vaak tot leuke ontmoetingen en, niet te vergeten: het brengt geld in het laatje. En dat is hard nodig voor het onderhoud van de kerk.

‘Kerk Open’ is mogelijk dankzij een groep van totaal ca. 30 vrijwilligers die bezoekers welkom heten, boeken en kaarten verkopen en misschien ook wat kunnen vertellen over ons mooie kerkgebouw. Dat vrijwilligersteam kan versterking gebruiken.

Ben je af en toe een dagdeel beschikbaar als gastheer of gastvrouw? De tijden zijn van 10.00-13.00 uur of van 13.00-16.00 uur (mei t/m september). Voor meer informatie kun je terecht bij Annet Nielsen, tel.06-13576244 of e-mail a.nielsenschouten@gmail.com Je kunt je natuurlijk ook meteen aanmelden. Geef je dan even door hoe vaak je per maand beschikbaar bent en op welke dagen van de week?