HET BROEKER KERSTDINER: AAN TAFEL MET JE DORPSGENOTEN

woensdag 14 december 2022 | aanvang 19.00 uur

Helaas kan het kerstdiner niet doorgaan. Iedereen die al kaarten heeft besteld, ontvangt hierover persoonlijk bericht en de betaalde kosten worden binnen enkele dagen teruggestort.

Schuif op woensdag 14 december aan bij het Broeker Kerstdiner. Geniet samen met je dorpsgenoten van een heerlijk kerstmenu, verzorgd door Koster en de Kerk (Marieke Kuen).

Fleur de donkere dagen voor kerst op met dit gezellige etentje. Maak kennis met dorpsgenoten die je nog niet kende, ontmoet vertrouwde gezichten, en geniet van een heerlijk diner onder de kerstboom in de sfeervolle kerk. Vanaf 19.00 uur heten we je graag welkom.

Vlees, vis of vega

Je kunt kiezen tussen vlees of vis en natuurlijk is er ook een vegetarische variant. De prijs voor dit feestelijke kerstdiner is inclusief welkomstdrankje en broodmandje. De overige drankjes worden aan het einde van de avond afgerekend.

Aan de lange tafel is plaats voor maximaal 60 personen. Het tafellaken is helaas niet langer en de pannen zijn simpelweg niet groot genoeg. Dus aarzel niet en reserveer snel je plek en die van je tafelgenoot met de bestelknop hiernaast!

Restauratiefonds

De kerk van Broek in Waterland is een ontmoetingsplek voor het hele dorp. Maar het behoud van zo’n historisch gebouw kost veel geld. Vorige keren was daarom de dinerprijs inclusief 10 euro voor het restauratiefonds. Deze keer hebben we gekozen voor een vrijwillige bijdrage.

Wil je de Broeker Kerk steunen? Kies dan bij het bestellen voor het ticket met de bijdrage aan het restauratiefonds. Alvast hartelijk dank!

14 december 2022 | aanvang 19.00 uur
– prijs € 50,00 per persoon
– incl. drankje en broodmandje
– excl. vrijwillige bijdrage restauratiefonds