Broeker Kerstdiner met kerstboom en kaarslicht

kerstdiner

Op vrijdag 13 december kunt u aanschuiven bij het Broeker Kerstdiner in de Broeker Kerk.  Onder de kerstboom en de brandende kroonluchters genieten we samen van een heerlijk kerstmenu, verzorgd door Koster en de Kerk (Marieke Kuen). U kunt kiezen tussen vlees of vis en natuurlijk is er ook een vegetarische variant. Ontvangst vanaf 19.00 uur met een drankje.

Aan de lange tafel is plaats voor 50 tot maximaal 60 personen. Het tafellaken is helaas niet langer en de pannen simpelweg niet groot genoeg. Dus aarzel niet en reserveer snel uw plek en die van uw tafelgenoot. De kosten voor dit feestelijke kerstdiner zijn 49,99 euro per persoon. Daarvan gaat 10 euro per reservering naar het onderhoud van het kerkgebouw. Dranken zijn niet bij deze prijs inbegrepen.

menu onder voorbehoud

Reserveer uw plek aan tafel via de onderstaande link. U wordt doorgestuurd naar Paylogic. De kosten van de reservering via Paylogic zijn 2,50 euro.

Reserveer hier voor het kerstdiner 2019 >

Een beperkt aantal kaarten is ook verkrijgbaar via eetwinkel Jesse.

Marieke Kuen

foto: Tessa Posthuma de Boer