Zondag 16 december 2018 om 16.00 uur in de Broeker Kerk willen wij samen met de kinderen van Broek in Waterland en omgeving weer het kerstfeest vieren. De deuren van de prachtig versierde kerk staan open voor alle kinderen vanaf 4 jaar. Hun ouders, verzorgers, familieleden en iedereen die het leuk vindt zijn van harte welkom.

• zondag 16 december
  • aanvang 16.00 uur
  • gratis toegang (collecte voor de onkosten)
  • organisatie: Tatia Englebert, Danielle Boneveld en Annet Nielsen

Een aantal kinderen zal samen een kerstspel opvoeren met als titel ‘Zoek de Ster…’. Natuurlijk worden er ook veel liedjes  gezongen. Bovendien wordt er een kerstverhaal verteld met beelden erbij.

Het is al jaren een feestelijke viering waar veel kinderen bij aanwezig zijn. Wij nodigen iedereen hierbij van harte uit om dit kerstfeest voor de kinderen samen met ons te vieren.

Bij de uitgang is er een collecte voor de onkosten van deze viering en krijgen alle kinderen een kleurplaat mee.