KUNST MET EEN KUS

9 & 10 december | 11.00-16.00 uur | gratis toegang

Kunst met een Kus is terug! Kunstenaars verkopen eigen werk in de Broeker Kerk.

Na het succes van vorig jaar vindt het Kunst met een Kus-evenement opnieuw plaats op zaterdag 9 en zondag 10 december a.s. Een weekend lang kun je de mooiste kunstzinnige cadeautjes voor de feestdagen direct bij de achttien kunstenaars en ambachtslieden zelf kopen.

Zo rond het eind van de maand november begint voor velen van ons een stressvolle periode: de feestdagen komen eraan en we moeten nog presentjes kopen voor wie we liefhebben. En dan natuurlijk bij voorkeur bijzondere cadeautjes, met een persoonlijk tintje. Vaak ontbreekt echter de tijd om hier de nodige aandacht aan te besteden.

Speciaal voor de drukke mens, maar eigenlijk voor ons allemaal, wordt in de kerk weer het Kunst met een Kus-evenement georganiseerd. Na het grote succes van vorig jaar is  het evenement nu van één naar twee dagen uitgebreid.

In het weekend van zaterdag 9 en zondag 10 december worden door de makers zelf kunstwerken en ambachtelijk gemaakte luxe voorwerpen en lekkernijen in allerlei prijsklassen verkocht. Pareltjes voor de feestdagen, maar natuurlijk ook voor erna.

9 & 10 december 2023
11.00-16.00 uur