KUNST MET EEN KUS

zaterdag 26 november2022 | 11.00-17.00 uur | gratis toegang

Kunstenaars verkopen hun werk en ambachtelijk gemaakte luxe gebruiksvoorwerpen, in allerlei prijsklassen. Een unieke gelegenheid om een pareltje voor de feestdagen te kopen.

Zo rond het eind van de maand november begint voor velen een stressvolle periode: de feestdagen komen eraan en er moeten nog presentjes gekocht worden voor diegenen die men liefheeft. En dan natuurlijk bij voorkeur bijzondere presentjes, cadeautjes met een persoonlijk tintje. Vaak ontbreekt echter de tijd om hier de nodige aandacht aan te besteden.

Speciaal voor hen, en natuurlijk voor iedere andere geïnteresseerde, wordt in de sfeervolle kerk Kunst met een Kus georganiseerd. Kunstenaars uit Broek kwamen op het idee in de kerk hun werk te verkopen en vanuit de regio sloten ook andere kunstenaars zich aan.

De makers zijn zelf aanwezig. Ze verkopen niet alleen kunstwerken, maar ook ambachtelijk gemaakte (luxe) gebruiksvoorwerpen. In allerlei prijsklassen, zodat het iedereen gemakkelijk gemaakt wordt om een pareltje aan te schaffen. Voor de feestdagen, maar natuurlijk ook voor erna.

26 november 2022
11.00-17.00 uur