Broek in Waterland verandert in één grote kunstexpositie!

Wat ooit begonnen is als een atelierroute langs een aantal kunstenaars in Broek is inmiddels uitgegroeid tot een tweedaags evenement met meer dan 40 deelnemers op 22 locaties.

Langs een prachtige route door het schilderachtige dorp zal het werk van meer dan 30 kunstenaars op meer dan 20 locaties geëxposeerd worden. Huiskamers, ateliers en openbare ruimtes worden opengesteld voor het publiek. Schilderijen, beelden, foto’s, keramiek, meubels maar ook sieraden zijn te bewonderen. In diverse ateliers zal er ook muziek en dans te horen en te zien zijn. Neem een kijkje achter de schermen en raak betrokken bij het creatieve proces. Van elke kunstenaar is tevens één werk te bewonderen in de Broeker kerk. Een belangrijk onderdeel van de kunstroute is de KINDERKUNSTROUTE: een speurtocht voor kinderen met vragen en opdrachten.

ENTREE GRATIS – INFO, PLATTEGRONDEN (KINDER)KUNSTROUTE OP DEELNEMENDE LOCATIES EN IN DE KERK

TIJDEN: 11.00 UUR – 17.00 UUR

Wij raden u van harte aan om per openbaar vervoer of op de fiets te komen in verband met de beperkte parkeermogelijkheden in ons dorp.

Op donderdag 17 mei is er tijdens de kunstroute live muziek in het KunstCafé in het Broeker Huis.