KUNSTROUTE BROEK IN WATERLAND

26 en 27 mei 2022 | 11.00-17.00 uur

De Broeker Kunstroute wijst je de weg naar mooie kunstwerken op historische plekken bij bijzondere mensen.

Pak je kans en neem een kijkje achter de schermen in huiskamers, in ateliers en op locaties aan de Hellingweg, de kerk, het Broeker Huis, de bibliotheek, het theehuisje op de Erven en ontmoetingscentrum Draai 33.

Achter iedere deur met rode vlag vind je een verhaal van de kunstenaar en zijn/haar werk. De meeste kunstwerken zijn ook direct bij de kunstenaar te koop.

Kunst in de Broeker Kerk

De Broeker Kerk is tijdens de Kunstroute niet alleen een fijn rustpunt, maar er is ook mooie kunst te zien. Daar exposeert op 26 en 27 mei de schildersgroep van Daniele Sulman. Onder meer Marieke Kuen (Koster en de Kerk) maakt deel uit van deze groep. Ook de expositie van Judith Dubois kan er bewonderd worden.

Lees alles over de kunstroute

26 en 27 mei 2022

11.00-17.00 uur