PALMPAASSTOKKEN MAKEN

zaterdag 1 april 2023 | aanvang 16.30 uur
organisatie: Protestantse Gemeente Zuiderwoude-Uitdam-Broek in Waterland

Onder de naam Confetti Kerk organiseert de Protestantse Gemeente allerlei activiteiten voor alle kinderen van de basisschoolleeftijd. Deze keer gaan we weer palmpaasstokken maken!

We beginnen om 16.30 uur. We luisteren eerst naar een kort verhaal en gaan dan aan de slag met de palmpaasstokken. Om 18:00 uur is er soep en brood voor alle kinderen en grote mensen die daar zin in hebben.

Confetti Kerk

Confetti Kerk gaat in de eerste plaats om plezier maken voor alle kinderen. Het is daarbij ook een gelegenheid om eens een Bijbelverhaal te horen. Handig, wanneer je je kind toch iets van die oude traditie wilt meegeven.

Aanmelden?

We vinden het fijn wanneer je je aanmeldt, maar je mag ook gewoon binnen komen lopen.
Voor meer info en aanmelden: Wilhelm Hoogendoorn, telefoon 06-28118035 of e-mailĀ wilhelmhoogendoorn@gmail.com

01-04-2023 | aanvang 16.30 uur
gratis toegang