PALMPAASSTOKKEN MAKEN

Zaterdag 9 april 2022 | aanvang 16.30 uur
Organisator: Protestantse Gemeente

Stokken versieren met gekleurd lint, met allerlei snoepjes en chips… en natuurlijk met een broodhaantje bovenop!

Alle kinderen uit Broek zijn van harte welkom om Palmpaasstokken te komen maken. We komen om 16.30 uur in de kerk bij elkaar, luisteren naar een kort verhaal en zingen een liedje.

En dan gaan we de stokken versieren. Wij zorgen dat de stokken er zijn, en alles wat je nodig hebt om hem mooi te maken.

Als de stokken klaar zijn, eten we met elkaar rond 17.30 uur in de kerk een kopje soep en een broodje. Als je even laat weten of je mee eet, kunnen we rekening houden met de boodschappen.

De toegang is gratis, maar een vrijwillige bijdrage mag in de bus.

Meer informatie en opgeven voor het eten: ds. Charlotte Kremer, 06-2774 6328 (charlottekremer@hetnet.nl)

Zaterdag 9 april 2022
Aanvangstijd: 16.30 uur