Van vrijdag 7 juni (vanaf 12.00 uur) t/m maandag 10 juni tonen studenten van de Amsterdamse Wackers Academie hun werk in de Broeker Kerk. Voor deze gelegenheid heeft beeldend kunstenaar Clara Brinkgreve zich bij hen aangesloten.

De Wackers Academie is een opleiding voor figuratieve kunst. De expositie bestaat dan ook uit figuratief, realistisch werk: tekeningen, etsen, aquarellen en schilderijen. De deelnemers hebben allen een andere achtergrond en ervaring en dat maakt het werk zeer afwisselend van karakter. De studenten zullen zelf aanwezig zijn.

Deze speciale expositie is tegelijkertijd met de dubbelexpositie die tot 11 juli duurt. Extra kunst in de kerk dus tijdens dit Pinksterweekend!

De openingstijden van de kerk zijn tijdens het pinksterweekend:

• 7 en 8 juni van 10.00 tot 16.00 uur; deze expositie is geopend vanaf 12.00 uur, op beide dagen zijn de exposanten aanwezig vanaf 12.00 uur
  • 9 en 10 juni van 13.00 tot 16.00 uur en de exposanten zijn dan ook aanwezig

Werk van Helen Broere.