ROMMELMARKT DAVEREND SUCCES

Ruim 40 vrijwilligers liepen zich weer een week lang de benen uit het lijf om het op zaterdag 23 maart mogelijk te maken: de perfect georganiseerde jaarlijkse Rommelmarkt in de Broeker Kerk.

Professionele handelaren stonden al ruim voor de aanvangstijd voor de deur. Toch bleven er genoeg geweldige koopjes over en er was een fantastische sfeer. Met een opbrengst die groter was dan eerdere jaren: goed nieuws dus, want de opbrengsten komen ten goede aan het onderhoud van het kerkgebouw.

Na afloop kwamen er nog diverse organisaties langs (zoals Noppes), om niet verkochte, maar goed bruikbare spullen mee te nemen. Na het opruimen zorgden Wouter Jesse en Marieke Kuen voor de traditionele drank en kroketten.

Hartelijk dank aan iedereen die deze mooie dag mogelijk maakte!

Dank

Aan het einde van de dag waren er liefdevolle woorden van dank aan Marion Spaans, die al sinds mensenheugenis ‘directeur Rommelmarkt’ is. Marion is 85 geworden en vindt het welletjes. Maar ze refereerde ook aan Heintje Davids, die bekend stond om de comebacks die ze praktisch tot haar dood maakte. Dus, wie weet…

Het Rad van Avontuur draaide op volle toeren.

Wouter Jesse en Marieke Kuen verzorgden de inwendige mens.