INBRENG VOOR DE ROMMELMARKT VANAF 28 MAART

Op zaterdag 2 april is er weer een rommelmarkt in de Broeker Kerk. De opbrengst is bestemd voor het onderhoud van het kerkgebouw.

Heb je goed bruikbare spullen voor de rommelmarkt? Er zijn drie verschillende manieren waarop je ze kunt inleveren.

Laten ophalen op 28 maart

Op maandag 28 maart kunnen vrijwilligers je spullen bij je thuis ophalen. Maak daarvoor vanaf half maart een afspraak met:

• Marion Spaans, telefoon 020-403 1494 of
  • Annet Nielsen, e-mail a.nielsenschouten@gmail.com

Zelf naar de kerk brengen 28 t/m 31 maart

Komt het niet uit op 28 maart? Dan kun je ook zelf spullen naar de kerk brengen. Dat kan op 28, 29, 30 en 31 maart (maandag t/m donderdag). Van 10.00 – 12.00 uur en van 14.00 – 16.00 uur staan vrijwilligers bij de kerk klaar om je inbreng in ontvangst te nemen.

Vooraf brengen

Dit jaar is het – op afspraak – ook mogelijk spullen vooraf in te leveren bij Marion Spaans, Laan 4. Bel hiervoor tijdig (020-403 1494).

Let op:

• TV’s, computers en randapparatuur kunnen helaas niet worden aangenomen.
  • Boeken en grammofoonplaten kun je het hele jaar door afleveren op het adres Laan 4.
rommelmarkt Broeker Kerk