Op 4 augustus is er een extra schilderworkshop onder leiding van koeienschilder Ruud Spil. Een eerdere workshop in juli was al zo snel volgeboekt, dat deze extra datum is ingelast.

Tijdens de workshop worden beginners en gevorderden ieder op hun eigen niveau begeleid. Je krijgt van Ruud Spil als basis een koeienfoto, of je neemt er zelf een mee. Ruud geeft je tips en vertelt veel wetenswaardigheden over koeien. En hij helpt je om je schilderwerk goed op de rails te houden, zodat je aan het einde van de middag een kant-en-klaar schilderij mee naar huis kunt nemen.

De workshop is zondag 4 augustus van 13.00 tot 17.00 uur in de Broeker Kerk en kost 50 euro. Materialen zoals schildersdoek en acrylverf inbegrepen.
Aanmelden: Ruud Spil.

“Heb ík dat gemaakt?” zo reageerden deelnemers aan zijn eerdere workshops soms verbaasd, als ze het eindresultaat zagen.

Koeien schilderen in de Broeker Kerk

Met de hulp van Ruud Spil maak je je eigen koeienschilderij.

Alle materialen zijn inbegrepen.

Beginners en gevorderden krijgen begeleiding op hun eigen niveau.