Koeienschilder Ruud Spil geeft op 28 juli een schilderworkshop in de kerk voor beginners en gevorderden. “Heb ík dat gemaakt?” zo reageerden deelnemers aan zijn eerdere workshops soms verbaasd, als ze het eindresultaat zagen.

Tijdens de workshop word je op je eigen niveau begeleid. Je krijgt van Spil een koeienfoto als basis (of je neemt er zelf een mee), hij geeft de nodige tips en vertelt veel over koeien. Ondertussen helpt hij je om je schilderwerk goed op de rails te houden, zodat je aan het einde van de middag een kant-en-klaar schilderij mee naar huis kunt nemen. “Heb ík dat gemaakt?” zo reageerden deelnemers aan zijn eerdere workshops soms verbaasd, als ze het eindresultaat zagen.

De workshop is zondag 28 juli van 13.00 tot 17.00 uur in de Broeker Kerk en kost 50 euro. Daarbij zijn de materialen zoals schilderdoek en acrylverf inbegrepen.

Aanmelden kan via e-mail: ruudspil@ruudspil.nl