Eén van de beste Nederlandse pianisten speelt in de Broeker kerk! Een concert speciaal voor Steunpilaren (donateurs), maar deze eerste keer gratis voor iedereen. Op het programma werken van Bach en Simeon ten Holt.

Steunpilaren van de Broeker kerk krijgen gratis toegang tot een jaarlijks evenement. Maar deze eerste keer is iedereen welkom! Het concert is voor alle Broekers vrij toegankelijk. Wij hopen natuurlijk van harte dat wij iedereen met deze mooie avond kunnen overtuigen om de kerk met een bijdrage te steunen.

19.00 uur: feestelijke ontvangst
20.00 uur: aanvang concert

Yvo Janssen speelt van Johan Sebastiaan Bach:
Partita nr. 2 in c, BWV 826
Toccata in G, BWV 916
Italiaans Concert, BWV 971

Na de pauze van Simeon ten Holt:
Canto Ostinato

Na afloop is de bar open om met elkaar nog wat te drinken.

Bent u al Steunpilaar?

De kerk van Broek in Waterland is veel meer dan een kerkgebouw. Het is letterlijk de spil van het dorp. De Stichting Broeker Kerk doet er alles aan om dit historische gebouw te behouden. En om mooie activiteiten te organiseren. Want de stichting wil ook de functie van de kerk als ontmoetingsplek van en voor de hele Broeker gemeenschap stimuleren. Dat alles lukt niet zonder financiële hulp.

Er hebben zich al veel Steunpilaren aangemeld. Allemaal mensen die de Broeker kerk een warm hart toedragen! Mogen we ook op uw steun rekenen? Hier kunt u meer lezen of zich aanmelden als Steunpilaar.

Het Steunpilarenconcert wordt mogelijk gemaakt door sponsoring. Wij danken Holland Mechanics voor hun bijdrage voor dit concert.

Holland Mechanics