TIS HIER GEEN HOTEL

23 (extra voorstelling!) en  24 september (uitverkocht)  | aanvang 20.00 uur | entreeprijs € 25,00

Let op: de extra voorstelling van 23 september gaat alleen door bij voldoende verkochte kaarten.

Een herkenbare, vrolijke en soms gênante voorstelling over (over)leven met pubers. Een voorstelling voor iedereen die een puber in huis heeft of zelf ooit puber is geweest.

Na succesvolle solo-optredens op het huiskamerfestival van Neeltje Pater en drie uitverkochte tuinvoorstellingen in Broek in Waterland staat ‘onze’ Dianne Liesker nu samen met Ellen Dikker en Hanneke Drenth ook in de Broeker Kerk.

Gesmijt met deuren, muziek tergend hard, complete chaos in de slaapkamer; het leven met pubers is nooit saai. Als ouder ga je iedere dag door de emotionele rollercoaster die het puberouderschap nou eenmaal met zich meebrengt. En wordt je aanwezigheid louter gewaardeerd als je de koelkast op tijd aanvult, een doorlopende pinautomaat wil zijn en taxichauffeur wilt spelen.

In deze voorstelling laten de drie cabaretières op nuchtere en humoristische wijze zien hoe je met een beetje gezond verstand en zonder al te veel kleerscheuren die pubers overleeft. Met veel liefde en geduld, en vooruit, ook met heel veel wijn.

woensdag 23 en donderdag 24 september 2020

aanvang 20.00 uur

entreeprijs € 25,00

Veilig en gezellig

Natuurlijk moet je bezoek veilig verlopen, daarom houden wij ons aan de Coronarichtlijnen van het RIVM. Waarmee moet je rekening houden tijdens je bezoek? Dat lees je hier. Daarnaast is het belangrijk dat je je eigen verantwoordelijk­heid neemt en b.v. thuisblijft bij gezondheidsklachten.

Met onze maatregelen hopen wij je een veilig en fijn bezoek aan de kerk te bezorgen. Na afloop wordt ruimte gecreëerd om – op gewenste afstand van elkaar – nog even gezellig na te praten!