StarkLinnemann Trio

Steunpilarenconcert Trio StarkLinnemann

Broeker Kerk: 9 februari 15.30 uur (inloop vanaf 15.00 uur) Ieder jaar organiseert de Stichting Broeker Kerk een gratis evenement voor de Steunpilaren (donateurs) van de Broeker Kerk. Dit jaar wordt het steunpilarenevenement ingevuld met een concert door het trio StarkLinnemann. Wij zijn onze steunpilaren enorm dankbaar dat we in 2019 meer dan € 40.000 aan ondersteuning hebben ontvangen. Een heel goed fundament voor het behoud van onze kerk en een prachtig resultaat, maar er is meer nodig.

Word ook Steunpilaar en krijg gratis toegang tot het steunpilarenconcert

Het steunpilarenconcert is bedoeld voor onze donateurs, die bij dit concert geen toegang betalen. Maar u kunt dit concert natuurlijk ook bijwonen als u nog voor aanvang van het concert Steunpilaar wordt van de Broeker Kerk. Hoe meldt u zich aan?

• Online: op de website broekerkerk.nl via de knop ‘Steun de Broekerkerk’
  • U kunt het formulier invullen in de brochure* en op de bus doen bij de Kosterij, Leeteinde 2, of bij Eilandweg 9. Of neem het mee naar het concert. U heeft dan meteen gratis toegang!

* Brochure wordt huis aan huis verspreid in Broek en Waterland.

Wilt u meer geven voor minder geld?

Dat kan als u met ons een overeenkomst voor een periodieke gift voor vijf jaar afsluit. Deze giften zijn volledig aftrekbaar van de belasting: geen inkomensgrenzen, geen drempels. Onze stichting is erkend als culturele ANBI. Hierdoor zijn de aftrekmogelijkheden nog ruimer. Meer informatie hierover op de website www.Broekerkerk.nl . U kunt ook per e-mail contact opnemen met: Henk Meinema, meinema@broekerkerk.nl of Jos van Doornik, vandoornik@broekerkerk.nl. Zij informeren u graag over deze overeenkomst. Wilt u op tijd op de hoogte zijn van alle activiteiten in de kerk? Meldt u zich dan via de website aan voor de nieuwsbrief van de Broekerkerk. Wij zien U graag op 9 februari in onze Broekerkerk!