Heeft u goed bruikbare spullen voor de jaarlijkse rommelmarkt in de Broeker kerk? Laat ze ophalen op zaterdag 6 april. Of breng ze zelf naar de kerk van 8 t/m 11 april.

Voor de jaarlijkse rommelmarkt kunt u dit jaar in de kerk terecht op zaterdag 13 april van 09.00 tot 14.30 uur.
De organisatoren beschikken niet over een plek om uw goede gaven vooraf op te slaan. Wilt u daarom zo vriendelijk zijn uw spullen tot 6 april thuis te bewaren? Alleen boeken en grammofoonplaten kunt u wel altijd afleveren op het adres Laan 4.

Spullen laten ophalen

Op zaterdag 6 april kunt u uw spullen thuis laten ophalen. Daarvoor kunt u vanaf half maart een afspraak maken met:

• Marion Spaans, telefoon 020-403 1494 of
  • Annet Nielsen, e-mail a.nielsenschouten@gmail.com

Zelf brengen

Schikt het u niet op 6 april? Op 8, 9, 10 en 11 april (maandag t/m donderdag) kunt u ook zelf uw spullen naar de kerk brengen. Van 10.00 – 12.00 uur en van 14.00 – 16.00 uur staan vrijwilligers klaar om uw inbreng in ontvangst te nemen.
Toch nog vervoersproblemen? Bel of mail naar bovenstaande adressen en het wordt alsnog opgehaald.

Geen computers
Let op: TV’s, computers en randapparatuur kunnen helaas niet worden ingebracht. Ze worden niet meegenomen of aangenomen.