Het wordt weer gezellig op de rommelmarkt in onze kerk. Vul voordelig uw inventaris of serviesgoed aan, kijk in het antiekhoekje of laat uw (klein-)kinderen speelgoed uitzoeken. Ontdek het boek dat u altijd al eens wilde lezen of een langspeelplaat uit vervlogen tijden.

zaterdag 13 april 2019 van 09.00 tot 14.30 uur

Wat is er te koop?

• veel boeken: oude en recente, romans, kinderboeken en informatie
  • tafels, stoelen, kasten en lampen
  • borden, kopjes en glazen; potten en pannen
  • vinyl (langspeelplaten en singeltjes) en curiosa
  • kleding en tassen

Kortom: te veel om op te noemen!

Gezelligheid troef

Heeft u niets nodig? Ook dan zijn er genoeg redenen om op 13 april naar de kerk te komen! De koffie staat klaar met (zelfgemaakte) cake en appeltaart. U kunt een gokje wagen bij het Rad van Avontuur. Of doe met met de loterij met als hoofdprijs een bon voor het Pannenkoekenhuis in Broek.

Kerkgebouw

Door iets te besteden op de rommelmarkt draagt u bij aan het in stand houden van de unieke Broeker Kerk. Volgens velen de mooiste kerk van Waterland!

Inbreng spullen

Heeft u zelf goed bruikbare spullen? Laat ze ophalen op zaterdag 6 april. Of breng ze zelf naar de kerk op 8, 9, 10 en 11 april (maandag t/m donderdag). Lees hier meer over de inbreng.
Let op: TV’s, computers en randapparatuur kunnen helaas niet worden aangenomen.

Rommelmarkt