KARIN BLOEMEN KERSTSPECIAL

27 december 2020 | aanvang 13.00 uur

Vier zondag 27 december kerst in de Broeker Kerk met Karin Bloemen, onder het genot van een heerlijke kerstlunch.

Een middag met de mooiste kerstliedjes, voorzien van de uitbundige handtekening van onze dorpsgenote Karin Bloemen. Wees er snel bij, want het aantal kaarten voor deze exclusieve kerstspecial is beperkt.
Kaarten zijn verkrijgbaar per tafel voor twee personen uit hetzelfde huishouden.
De toegangsprijs van 130 euro is inclusief lunch en een drankje voor twee personen.

Datum: zondag 27 december

Aanvangstijd: 13.00 uur

Toegangsprijs: € 130,00 voor een tafeltje met 2 personen uit hetzelfde huishouden

Inclusief lunch en drankje voor 2 personen

Karin Bloemen

Veilig en gezellig

Natuurlijk moet je bezoek veilig verlopen, daarom houden wij ons aan de Coronarichtlijnen van het RIVM. Waarmee moet je rekening houden tijdens je bezoek? Dat lees je hier. Daarnaast is het belangrijk dat je je eigen verantwoordelijk­heid neemt en b.v. thuisblijft bij gezondheidsklachten.

Met onze maatregelen hopen wij je een veilig en fijn bezoek aan de kerk te bezorgen. Na afloop wordt ruimte gecreëerd om – op gewenste afstand van elkaar – nog even gezellig na te praten!